Prowadzisz sprzedaż w różnych kanałach e-commerce? Obsługujesz zamówienia przychodzące z Allegro, Amazon, eBay i innych źródeł zewnętrznych? Korzystasz z usług kilku firm wysyłkowych, hurtowni, aplikacji SMS itp.? Używasz systemu BaseLinker? Faktury, oferty i magazyn obsługujesz online w aleFaktury? Już dziś Twoja przeglądarkowa aplikacja dla firm aleFaktury może być zintegrowana z BaseLinkerem. Sprawdź, na czym polega integracja!

Integracja z BaseLinker – ile kosztuje?

Aplikacja aleFaktury dostępna jest w czterech pakietach: Green, Silver, Gold i Platinum. Pakiety różnią się dostępnymi funkcjonalnościami i zostały pomyślane tak, aby odpowiadać na potrzeby firm nie tylko różnych wielkości, lecz także o różnym sposobie działania.

Pakiet Green przeznaczony dla najmniejszych firm jest dostępny za darmo bez żadnych ograniczeń czasowych. Wystawiasz do 10 faktur miesięcznie? Unikaj zbędnych kosztów! Korzystaj z aleFaktury Green.

Najbardziej rozbudowany pakiet aleFaktury Platinum umożliwia m.in.:

  • wystawianie nieograniczonej ilości faktur
  • wystawianie nieograniczonej ilości ofert
  • obsługę zamówień
  • prowadzenie dowolnie wielu magazynów
  • drukowanie paragonów na drukarkach fiskalnych
  • integrację z systemem BaseLinker.

Porównaj ceny pakietów aleFaktury!

Na czym polega integracja aleFaktury z BaseLinker?

Integracja aleFaktury z systemem BaseLinker polega na eksporcie zamówień z aleFaktury do systemu BaseLinker oraz wysyłaniu do systemu BaseLinker stanów magazynowych wybranego magazynu aleFaktury.

Jak uruchomić integrację BaseLinker w aleFaktury?

Zdecydowałeś się na aleFaktury Platinum? W pakiecie masz dostęp do integracji z BaseLinker! Aby skonfigurować integrację po stronie aleFaktury, rozwiń menu dostępne z poziomu użytkownika:

Użytkownik -> Ustawienia -> Integracje -> BaseLinker

Konfiguracja integracji z BaseLinker

Aby skonfigurować integrację z BaseLinker, postępuj według następujących kroków:

  1. Aby korzystać z integracji BaseLinker, należy zaznaczyć opcję Włącz usługę.
  2. W polu Klucz wpisujemy swój klucz do integracji BaseLinker. Ten klucz otrzymałeś od producenta systemu BaseLinker.
  3. W polu Magazyn wybieramy magazyn, który ma być połączony z BaseLinker.
  4. Następnie (według potrzeb) można zaznaczyć opcje:
    • Eksportuj zamówienia
    • Wysyłaj stany magazynowe.

W polu Identyfikator magazynu BaseLinker należy podać identyfikator tego magazynu z systemu BaseLinker, który chcemy zintegrować z systemem aleFaktury. Jeśli nie pamiętasz identyfikatorów swoich magazynów w BaseLinker, wystarczy kliknąć przycisk: Pobierz magazyny z BaseLinker.

Statusy zamówień w aleFaktury a statusy zamówień w BaseLinker

W aplikacji aleFaktury zamówienia mogą mieć określone statusy. Użytkownicy aplikacji nie mogą sami dodawać swoich statusów. W odróżnieniu od aleFaktury, w BaseLinker użytkownicy sami tworzą własne statusy zamówień. Kolejnym krokiem niezbędnym do prawidłowego działania integracji BaseLinker z aleFaktury jest przypisanie statusom z BaseLinker ich odpowiedników z aleFaktury. Takie dopasowywanie statusów nazywa się mapowaniem.

Nie pamiętasz stworzonych przez Ciebie w BaseLinker statusów ? Nie martw się. Pobierzesz je jednym kliknięciem. Wybierz przycisk: Pobierz statusy z BaseLinker.

Pamiętaj, aby po uzupełnieniu wszystkich niezbędnych pól kliknąć przycisk Zapisz.

Uruchamianie integracji

W aleFaktury przewidziano możliwość ręcznego wywołania synchronizacji integracji z BaseLinker, jednakże nie musisz korzystać z tego narzędzia. Aplikacja cyklicznie wywołuje synchronizację Twoich zamówień i stanów magazynowych.

Chcesz wiedzieć więcej na temat możliwości aleFaktury? Sprawdź, na co jeszcze pozwala system.